Fox Glacier - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Greet Stam - WaarBenJij.nu Fox Glacier - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Greet Stam - WaarBenJij.nu

Fox Glacier

Blijf op de hoogte en volg Greet

01 Februari 2015 | Singapore, Singapore

Afgelopen woensdag ri de Milford Sound .Zijn de Milford Road alvast een stuk opgereden en daar een campingplaats gevonden .Het is nog steeds wat mistig hopen morgen vroeg hier weg te gaan en dat de zon erbij komt.Goede nachtrust en vroeg op .onderweg breekt de zon door.alsof de gordijnen opengaan in een sprookje. Maandag met een heli over de FOX Glacier gevlogen en geland .Spectaculair .gaan weer op pad groetjes uit een warm en druilerig N zealand

• 02 Februari 2015 - 14:49

Piet Stam:

Ik had al wat plaatjes op Google Earth bekeken van die gletsjer. Ziet er prachtig uit. En we nemen aan dat je de foto apparatuur bij je hebt. Dan kunnen we thuis jullie foto's bekijken. Veel plezier verder.

• 02 Februari 2015 - 20:53

Riet En Nick:

Geniet nog maar lekker van jullie vakantie

• 03 Februari 2015 - 16:03

Tiny Ligthart:

Lieve twee Wat eet ik vandaag?? ja, erwtensoep en dan weten jullie waar die vandaan komt ik heb er zin in.Het was fijn weer wat te horen en dat alles goed gaat bij jullie ,hier ook hoor ,heerlijk zonnetje en weinig wind in de nacht wat vorst en daar doen we het mee.Zondag met de teken en schilderclub naar het mauritshuis, ze gaan met een bus en die moest vol en zo mochten er buitenstaanders mee,onze tante atie gaat ook mee, dus maken we er samen een gezellige dag van Ik wens jullie nog een hele fijne tijd en we horen weer.Liefs en kus

• 03 Februari 2015 - 18:42

Ilse:

Lieve 2, volgens het vlaggetje zijn jullie nog steeds in Singapore...Maar wij weten beter! Vanmiddag met Marina gelopen en onderweg overvallen door een dikke hagelbui!!! We zagen hem al aankomen, maar zoals pap altijd zei: aan de andere kant is de blauwe lucht en die hielden we stug in 't snotje, totdat we de hagel op ons hoofd voelden... gelukkig konden we ergens schuilen en na 10 minuten was de bui weg en liepen we weer in de zon alsof er niks was gebeurd... Wat gaaf!!!! In een heli.... echt spectaculair!!! Hoop voor jullie dat het snel goed weer wordt, maar het is in ieder geval warmer dan bij ons.
    Liefs en een dikke kus!

(ps: sneeuwklokjes waren al boven de grond, gister een kleine oranje krokus in de achtertuin ontdekt die stond te spragen in het zonnetje... we zullen 'm koesteren, laat maar komen die lente!!)

• 04 Februari 2015 - 16:40

Tiny Ligthart:

Even een aanvulling Tiny mooi gesproken en het is louis zo meegevallen in heliomare Hij eet met tien man aan tafel heeft tennis en badminton gespeeld moet elastieken kousen dragen , maar die zijn er dan ook meteen. De laatste tijd deden ze niet zo veel in schagen, want hij moet er wel weer bloed bij hebben de waarde was te laag maar daar knapt hij ook weer van op. Zelf was ze ook opgelucht ze ging vandaag met pieter en inke heen. Liefs kus en jullie horen weer