Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Greet Stam - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Greet Stam - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Greet

Blijf op de hoogte en volg Greet

20 Januari 2015 | Singapore, Singapore

Na een supertaxirit van P&L waren we om 8.30 uur op Schiphol.Onze vlucht stond gepland om 10.30 .toen ze ons als makke schaapjes het vliegtuig in hadden kwam de mededeling dat we door de mist vertraging zouden hebben van nog. 2 uur .dat werd 3uur !!! Dat werd dus een lange zit. Om 13.30 ri Singapore.Supervlucht heerlijk eten en wat extra beenruimte.Nederlandse tijd 24.00 geland en op de AirPort een kamer gereserveerd voor ons Super!!heerlijk geslapen gedoucht frisse kleding en nu gaan we voor de volgende.vlucht Zitten aan een lekkere café latte en overbruggen zo het laatste uurtje op Singapore AirPort Gr G&G

• 20 Januari 2015 - 11:05

Marlou:

Hee mazzelpitjes,

Weer lekker op vakantie?
    Waar gaat de tocht deze keer naar toe?

• 20 Januari 2015 - 12:06

Annabeth:

hoi Greet en Gerard,
    Goede vlucht en een mooie, onvergetelijke reis toe gewenst.

• 20 Januari 2015 - 13:16

Piet Stam:

Gelukkig toch nog wegbedaard van Schiphol. Leuk dat we nog even telefonisch contact hadden. Als het goed is vertrekken jullie over een half uur (onze tijd 13:45 uur, Singapore tijd 19:45 uur) met vlucht SQ297 naar Christchurch. Goede vlucht! We kijken naar jullie berichten uit.

• 21 Januari 2015 - 05:33

Greet Stam:

Zijn veilig na een 10 uur durende vlucht in Christchurch aangekomen.Een beetje regen!!!Dit was niet wat we hoopten maar veel doen we toch niet meer.Telefoonkaart gekocht (vodafoon)tel nr tijdens deze vakantie is 0064211880296.Na een telefoontje opgehaald door een taxi van het hotel. Vanmiddag nog even een bezoek gebracht aan het int Antartic Centre.Lekker fris blijf je wakker maar ook interessant.Zo nu een lekker biertje en morgen de camper ophalen.

• 21 Januari 2015 - 11:09

Afra Stam:

Hallo Greet en Gerard, hoe gaat het bij jullie? Ik vind het heel leuk dat ik op deze manier iets van jullie hoor! heel veel plezier. Kus Afra

• 22 Januari 2015 - 10:49

Anneke Van Der Stee-Schuit:

Hoi Greet en Gerard, op weg of inmiddels aangekomen in Christchurch, lekker camperen op het prachtige Zuidereiland. Voor mij liggen daar bijzondere herinneringen. Heel veel plezier samen Geniet er van.

• 22 Januari 2015 - 11:52

Tiny En Ilse:

Lieve 2,
    Mam heeft jullie ook gevonden!! Na koffie met appelkanjer van bakker Beemsterboer (en een beetje hulp...),
    zijn we even dicht bij jullie.
    Dikke kus en hou jullie goed.
    Liefs, Tiny en Ilse.

• 23 Januari 2015 - 11:27

Ans En Cees:

Een voorspoedige reis en goed weer hier ligt het eerste eis op de sloot

Groetjes Ans en Cees

• 24 Januari 2015 - 22:18

Greet En Gerard :

Het ijs is al weer weg hoor dus wees gerust geen Elfstedentocht groeten Nick en riet.