Onderweg - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Greet Stam - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Greet Stam - WaarBenJij.nu

Onderweg

Door: Greet

Blijf op de hoogte en volg Greet

04 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Nelson

Hebben idd een heli vlucht gemaakt over de FOX Glacier en geland. Wat een mazzel.Het was en bleef mistig en druilerig.Toen we op het boekingskantoor kwamen was het iets opener in de lucht en er kon een korte vlucht gemaakt worden 4Mensen die geboekt hadden wilden perse een lange vlucht maken dus namen wij de plaatsen over. Geweldig over de gletsjer en er bovenop! Spectaculair!Het bleef de verdere dag bewolkt dus weer mazzel gehad. We hebben op dezelfde camping gestaan als Eefje en Erik.Volgende dag via Okarita ri Graymouth De hele dag regen.Di naar Westport via de pancake rocks de zon is er weer bij en boven de 20 graden via cape Foulwind ri Murchichon .het weer is weer prachtig inmiddels Nu op naar het noord oosten Prachtige kust die noordwest kant elke bocht in de weg opent weer een plaatje om stil van te worden.Afra nog gefeliciteerd groetjes voor Louis in Heliomare x

  • 07 Februari 2015 - 16:39

    Louis:

    bericht je uit heliomare met Hulp va carlijn de foto's zijn heel mooi, het is wel hard werken maar ik doe m'n best. Ik hou jullie op de hoogte. Groetjes Louis

















  • 09 Februari 2015 - 16:29

    Ilse:

    Lieve 2,
    Gister de Groet uit Schoorl Run gelopen in een tijd van 00.55.47!! Ik was maar 19 minuten achter Erik, die moest wel ff doorlopen om me voor te blijven... (grapje) Voor mij niet alleen een nieuw Schoorl record (2 min. sneller dan vorig jaar), maar een heel nieuw PR! Nog nooit eerder zo snel een 10 km gelopen...
    Gaat het bij jullie ook allemaal goed? Ben heel benieuwd naar het volgende verhaal.
    Liefs en een dikke kus!

  • 10 Februari 2015 - 16:14

    Tiny Ligthart:

    Lieve twee, Windstil en zeven graden dan ga je met plezier een rondje lopen. de vogeltjes zijn ook al druk en denken al dat het voorjaar is, Gister op tosca gepast ze groeit ook al boven mij uit. Zondag waren we in het mauritshuis we hoeven jullie niet te zeggen hoe mooi het is want jillie hebben het gezien Zelf lees ik het boek van het puttertje dus ook wat kaarten daarvan meegenomen.Ik denk dat jullie je prima vermaken en dat is fijn, de tijd gaat toch wel snel ik tel alweer af!! Zaterdag naar egmond we zingen in huize Agnes.Pas goed op jullie zelf en een dikke kus en liefs.

  • 11 Februari 2015 - 15:13

    Ellen:

    Hi Gerard en Greet,
    Veel plezier en een mooie reis gewenst!
    Ik hoop dat jullie mazzel met het weer hebben want het kan er flink regenen.
    Het is even wennen en inschikken in de camper maar misschien kun je af en toe een blokhut huren om de beentjes te strekken. Veel succes en groeten van Ellen en H.

  • 12 Februari 2015 - 17:14

    Geert En Addy:

    Hallo Gerard en Greet,
    Wat super leuk om jullie te volgen tijdens de tocht over het zuidereiland.
    Juliie reisverslag, belevenissen en de plekken waar jullie zijn geweest klinken ons bekend in de oren. Ook wij hebben er toen enorm van genoten!
    Een prachtig land!
    Een hele fijne reis nog en geniet ervan.
    Lieve groet Geert en Addy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Nelson

Mijn eerste reis

Een camperreis naar het zuidereiland van N Zealand

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2015

Marlbourgh

04 Februari 2015

Onderweg

01 Februari 2015

Fox Glacier

31 Januari 2015

Internet

26 Januari 2015

Op weg!
Greet

Actief sinds 08 Jan. 2015
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 3584

Voorgaande reizen:

19 Januari 2015 - 19 Februari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: